Bateria LiFePO4: zapobieganie podnapięciu ogniwa, nadmiernemu napięciu i nadmiernej temperaturze
Izolatory i kombinatory baterii
Pierwszą linią ochrony jest równoważenie komórek. Wszystkie akumulatory Victron LiFePO4 mają zintegrowane równoważenie ogniw.
Druga linia ochrony składa się z:
• Wyłączyć obciążenie w przypadku zbliżającego się ogniwa pod napięciem i
• Wyłączenie lub zmniejszenie prądu ładowania w przypadku zbliżającego się przepięcia ogniwa, wysokiej temperatury (>50_C) lub niskiej temperatury (<0_C). VE.Bus BMS jest rdzeniem drugiej linii ochronnej. Jednak nie wszystkie obciążenia lub ładowarki mogą być sterowane bezpośrednio przez VE.Bus BMS. W celu wyłączenia takich obciążeń lub ładowarek dostępnych jest kilka sterowanych przełączników Cyrix VE.Bus BMS.
Cyrix-Li-Load
Cyrix-Li-load odłączy się, gdy jego wejście sterujące stanie się swobodnie pływające. Jeśli napięcie akumulatora powróci po odłączeniu (co nastąpi, gdy żadne inne obciążenia nie są podłączone do akumulatora), wyjście BMS stanie się wysokie, a Cyrix włączy się ponownie po 30 sekundach. Po 3 próbach ponownego włączenia Cyrix pozostanie odłączony, dopóki napięcie akumulatora nie wzrośnie do ponad 13 V (odpowiednio 26 V lub 52 V) przez co najmniej 30 sekund (co oznacza, że akumulator jest ładowany).
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.